Do programu Szkoły z Klasą 2.0
przystąpiło 18 gotowych do działania nauczycieli:
1. p. Beata
Jezierska
2. p. Joanna
Poniatowska
3. p. Kamila
Choina
4. p. Paulina
Daniewska
5. p. Anna Dębicka
6. p. Beata
Gryka
7. p. Stella
Korszla
8. p. Elżbieta
Kręcisz-Plis
9. p. Małgorzata
Krysa
10. p. Ewa Malec
11. p. Łukasz
Moskal
12. p. Anna
Nakonieczna
13. p. Anita
Pasik
14. p. Wojciech
Pojęta
15. p. Anna
Raganowicz
16. p. Marcin
Szymański
17. p. Anna
Widerska
18. p. Elżbieta
Wojtowicz
Podczas
pierwszego spotkania Zespołu 2.0 w dniu 14 listopada 2019 r. koordynator zapoznał
zapisanych nauczycieli z programem Szkoła z Klasą 2.0, etapami zadań,
harmonogramem ich realizacji oraz zasadami i terminami zamieszczania opisów
działań na platformie, zasadami ukończenia programu. Następnie omówiliśmy
szczegółowo każdy z 10 obszarów, aby określić kierunek zmian na bieżący rok
szkolny, było to ważne, ponieważ skład naszego zespołu uległ zmianom, doszły
trzy nowe uczestniczki. Po wnikliwej dyskusji, wspólnie zadecydowaliśmy, że w
bieżącym roku szkolnym będziemy kontynuowali działania w obszarze
Otwartość. Dlaczego? Padały różne
odpowiedzi: Wybraliśmy obszar „Otwartość”, ponieważ chcemy rozwijać i
doskonalić otwartość szkoły na nowe technologie, metody nauczania,
wykorzystywać TIK do wspierania procesu
nauczania, inspirować uczniów do samodzielnego poszukiwania treści, czuwać nad ich
rozwojem. Chcemy także, aby uczniowie umieli radzić sobie z zasobami informacji
dostępnymi w coraz to większym zakresie we współczesnym świecie tak, aby umieli
je wykorzystać w codziennym życiu w szkole na zajęciach różnych przedmiotów
oraz w domu, w celu pogłębienia wiedzy i właściwego przygotowania się do
lekcji.
Temat otwartości jest ponadczasowy i popularny, otwartość
pozwala nam współpracować z naszymi partnerami z zagranicy. Poza tym Lublin
jest miastem wielokulturowym, będziemy dążyć do tego, żeby nasza szkoła jeszcze
skuteczniej uczyła uczniów otwartości na inne kultury, szacunku, tolerancji i
otwierała im drogi do kariery.
Mamy
nadzieję, że wszystkie działania w ramach tego obszaru przyniosą wymierne
efekty w przygotowaniu uczniów do dalszej edukacji, ale też do życia w rozwijającym się społeczeństwie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz